Sunday, March 15, 2020

По време на коронавирус- карантина 

Навън се вихри бацила, а ние май сме щастливи, че сме заедно у дома.
Все още имаме идеи и е интересно какво да сготеим.
Инетерсно е да сме заедно на трапезата и на обяд :)
Днес повече от всичко, в третия ден на изолация, съм признателна на Фейсбук, Вайбър, YouTube и всички социалки, които ни държат в контакт с близките ни и не толкова близките ни.
А HBO go са върхът! :)
Книгите, моята голяма любов, изпитвам невероятно наслаждение да разлиствам стари, прочетени страници, но най- щастлива съм, че изкупените книги, за които се тревожех, че нямам време и си задавах въпроса "Кога ли ще им се насладя", е и тяхното време дойде.

В нашия дом вече има план график на заниманията.
А от утре започват игрите на късмета. ;)
Яко състезание, в което ще се спортува, ще се играят настолни игри и ще се записват резултати. Началото е утре (незнаем още в колко) и ще продължат 10 дни.

Правя този блог, за да имам мотивация да следвам графика.
Мотивация, която да ме занимае и да ме измести от фиксацията върху вируса, която зверски отнема от силите ми :)

Ще публикувам тук всичко, което се случва в къщи.

Следете... И давайте идеи!

No comments:

Post a Comment

!Сблъскват ли се престижът и необходимостта от духовно общение с изкуството?  Гордост и предрасъдаци в общуването с изкуството. Н...